
Obchodní podmínky
Obchodní podmínky
Všeobecné obchodní podmínky
Jaroslava Mašínová Kadeřnictví SATURN, Masarykova 592/18 312 00 Plzeň a IČO:12843695
1. Základní ustanovení
Tyto všeobecné smluvní podmínky upravují právní závazkové vztahy mezi poskytovatelem služeb a prodávajícím produktů (služby uvedené na
www.kadernictvi-saturn.cz v provozovně Masarykova 592/18 312 00 Plzeň a kupujícím poskytovaných služeb nebo produktů.
Provozovatel poskytuje kadeřnické služby na základě platného živnostenského oprávnění a dokladů osvědčujících odbornou způsobilost k vykonávaným činnostem.
Objednáním konkrétního termínu ošetření nebo objednáním dárkového poukazu (osobně, telefonicky, emailem, SMS) projevuje kupující svůj souhlas s všeobecnými obchodními podmínkami provozovatele.
Nesouhlasí-li zákazník s těmito podmínkami, má možnost služby salonu nevyužít.
2. Objednávka služeb
Termín návštěvy
Termín návštěvy je potřeba dohodnout a rezervovat předem (osobně, telefonicky, emailem). Objednaný termín se stává závaznou objednávkou.
Přeobjednání
Pokud se nemůžete v dohodnutém termínu na proceduru dostavit, informujte o tom předem telefonicky, nebo emailem, nejpozději však 24 hodin před dohodnutým termínem.
Pokud Vaši návštěvu nezrušíte s dostatečným předstihem, bude Vám účtováno 50% z objednané služby. Bohužel v tak krátkém časovém úseku už nemáme možnost obsadit místo jinou klientkou.
Pozdní příchod
Dostavíte-li se se zpožděním, bude váš úkon zkrácen tak, aby mohl být obsloužen zákazník, který je objednán v následném plánovaném čase.
Dárkový poukaz
Je-li dárkový poukaz vystaven na nominální částku, je částka v hodnotě objednané služby odečtena z hodnoty celkové útraty. Dárkový poukaz lze čerpat na služby, a lze ho využít na nákup produktů. Poukaz je možno čerpat pouze po dobu jeho platnosti, která je vyznačena na poukazu. Po vypršení pozbývá platnosti a kupující nemá nárok na vrácení zaplacené částky.
Platbu dárkovým poukazem je nutno nahlásit před začátkem provádění služby. Nevyčerpanou hodnotu dárkového poukazu nelze směnit zpět za hotovost, ale lze použít zbytek částky při příští návštěvě.
Odmítnutí služby
Procedura může být odmítnuta v těchto případech:
- zákazník se dostaví na úkon se zjevnými příznaky infekčních onemocnění
- zákazník se dostaví na úkon v podnapilém stavu, nebo pod vlivem návykových látek
- zákazník se dostaví na úkon v nevyhovujícím hygienickém stavu
Osobní věci a cennosti
Provozovatel za jakékoliv případné ztráty věcí klienta před, během i po proceduře neručí.
Ceníky
Ceníky jsou k nahlédnutí v provozovně a na webových stránkách provozovatele. Nejsme plátci DPH.
Prodej produktů
Produkty lze reklamovat pouze v původním balení a neotevřené a to v zákonné době a zákonným způsobem.
3. Reklamace služeb
Případné reklamace na jakýkoliv úkon bude řešen ve stejný den, v kterém se úkon udělal, jinak se na reklamaci nebude brát zřetel.
Při reklamaci poskytovaných služeb musí zákazník bezodkladně a hodnověrným způsobem doložit, že předmět reklamace souvisí s konkrétním pochybením provozovatele.
Pokud mezi poskytovatelem služby a zákazníkem dojde ke spotřebitelskému sporu, má spotřebitel právo na mimosoudní řešení. Subjektem mimosoudního řešení podle zákona č. 634/1992Sb., o ochraně spotřebitele, je Česká obchodní inspekce. Veškeré podrobnosti k mimosoudnímu řešení jsou uvedeny na stránkách České obchodní inspekce www.coi.cz, Štěpánská 567/15, Praha 2, 120 00.
4. Ochrana osobních údajů
Osobní údaje jsou shromažďované pouze z titulu v souladu s platnou právní úpravou, po dobu nezbytně nutnou. Osobní informace jsou automaticky uchovány v bezpečném formátu v databázi provozovatele. Pokud zákazník požaduje uplatnit některé z práv k osobním údajům, je nutné toto uplatnit písemně. Pokud zákazník požaduje vymazat osobní údaje z naší databáze, je potřeba informovat poskytovatele služby. Požadavek na výmaz je nezbytné podat písemně.
5. Platnost a účinnost
Tyto všeobecné obchodní podmínky vstupují v platnost a účinnost dne 1.1.2024